زیبایی بینی بدون عمل با نخ و فیلر

زیبایی بینی بدون جراحی یک انتخاب عالی برای بیمارانی است که دوست دارند ظاهر زیباتری به دست آورند بدون اینکه تحت عمل جراحی بینی (رینوپلاستی)قرار بگیرند.

امروزه همه به دنبال روشهای کم خطر با عوارض کمتر و هزینه کمتر هستند. و با توجه به اینکه جراحی بینی با خود عوارضی بر جای میگذارد پزشکان در پی یافتن راهی برای این مشکل کردند.

در مطالعاتی که انجام شده است خیلی از جراحی های بینی غیر ضروری بوده است و میتوان با روش های غیر جراحی آن را ترمیم و اصلاح نمود.

روش زیبایی بینی بدون عمل با نخ و فیلر برای بیمارانی که دچار قوز بینی و بینی رو به پایین هستند و همچنین اگر بینی دچار ناصافی ، غیر قرینگی و تو رفتگی باشد مناسب است .

 در این روش بینی کوچک نمی شود . اگر شخصی بینی چندان بزرگی نداشته باشد فرد میتواند بدون عمل جراحی بینی و با تزریق ژل به گونه ها این مشکل را حل کند.

اگر بینی دچار ناصافی و غیر قرینگی یا تورفتگی است میتوان با پر کردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب ایجاد کرد.

اما اگر شخصی شک دارد که این روش مناسب میباشد برای او یا نه میتواند با یک تست و تزریق سرم به جای فیلر تغییر فرم بینی خود را مشاهده نماید و سپس تصمیم به تزریق فیلر نماید.

حهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.iran-plasticsurgery.ir مراجعه نمایید.